نماینده تربت حیدریه:

فاز احیاء فولاد رخ تا ۲۸ ماه آینده افتتاح خواهد شد

نماینده تربت‌ حیدریه گفت: با انجام قرارداد منعقد شده با شرکت فکور صنعت خط تولید احیاء فولاد رخ تربت حیدریه تا ۲۸ ماه آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با تغییر پیمانکار فولاد رخ از ابتدای شهریور ماه امسال ظرف مدت ۳۶ ماه آینده خط تولید گندله هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: با انجام قرارداد منعقد شده در سال ۹۶ شرکت طوس مسیر موظف به اجرای ۱۰۰ کیلومتر باقی مانده طرح فاضلاب شهری و احداث مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب شده است که در قبال این اقدامات ۲۹سال خروجی پساب فاضلاب را در اختیار خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


نماینده تربت حیدریه ادامه داد: تاکنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر موظف بودن شرکت طوس مسیر بر تامین آب کارخانه فولاد رخ مشاهده نکرده ام.

زنگنه در ارتباط با سرنوشت فولاد بانک ملی بیان کرد: ۲میلیون تن خوراک فولاد بانک ملی به قیمت بالا به فولاد خوزستان واگذار شده است و در همین ارتباط به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرده ایم.

او تصریح کرد: فولاد بنیاد مستضعفان که به فولاد ماهان سپهر واگذار شده است با رایزنی‌های صورت گرفته  تا قبل پایان امسال کار ساخت آن آغاز خواهدشد.


انتهای/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار