تجلیل از فعالان فرهنگی کانون مهرپویان یانچشمه

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه گفت: از فعالان فرهنگی این کانون در قالب طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمزه بهارلویی مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه اظهار داشت: امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، خیران و فعالان فرهنگی و مذهبی این شهر در قالب طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، تجلیل شدند.

او افزود: این اقدام که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، خدمتی بود که در راستای شناسایی و تقدیر از خدمات و توانمندی‌های فعالان حوزه فرهنگ، هنر و قرآن صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


بهارلویی اضافه کرد: این طرح با هدف تجلیل از جوانان فعال مسجدی و ترویج سبک زندگی اسلامی توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان ادامه دارد.

او اظهار داشت: به منظور جریان سازی فرهنگی و پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فصل دوم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم با عنوان «شکوه مادری» و تجلیل از مادران شهدا و نخبگان مسجدی در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بهارلویی تصریح کرد: امسال در تداوم طرح ملی سه شنبه ‎های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده‌اند، تکریم می‎ شوند.

او گفت: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به ‎همت کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه شناسایی و مورد تکریم قرار می‌گیرند.

بهارلویی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، یکی از موثرترین برنامه‌های ترویجی در این حوزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.