معاون گردشگری مدیرعامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

واحد‌های پذیرایی ملزم به رعایت ضوابط بهداشتی هستند

 معاون گردشگری مدیرعامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به واحد‌های پذیرایی و اقامتی که نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی بی توجهی نشان می‌دهند، هشدار داد و گفت: این واحد‌ها ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بایرام زاده  معاون گردشگری مدیرعامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، رعایت بیش از پیش ضوابط بهداشتی در تمامی اماکن بسته و محیط‌های آزاد لازم و ضروری است و بر همین مبنا گروه‌های نظارتی ستاد مقابله با کرونا در میراث فرهنگی آذربایجان شرقی به صورت مستمر بر فعالیت مجموعه‌های تحت نظارت این اداره‌کل نظارت دارند.

او از انجام بازدید‌های روزانه و مرتب از واحد‌های پذیرایی و اقامتی آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: بازدید‌ها به صورت روزانه توسط اکیپ‌های نظارتی و انجمن‌های حرفه‌ای انجام می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در رعایت ضوابطبهداشتی و آیین‌نامه‌ای، تذکرات کتبی صادر و با واحد‌های متخلف  برخورد خواهد شد.

بایرام زاده ادامه داد: طی هفته‌های اخیر و به دنبال بازدید‌های یاد شده، اخطار کتبی به واحد‌های اقامتی و پذیرایی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی صادر شده است.

او گفت: به دنبال بازدید‌های اخیر اکیپ‌های نظارتی از چندین واحد اقامتی، برای ۲ هتل آپارتمان به دلیل عملکرد ضعیف در رعایت ضوابط بهداشتی تذکرات کتبی صادر شده است که در صورت تداوم این بی توجهی نسبت به پلمب واحد‌ها وارد عمل می‌شویم.

بایرام زاده با تاکید بر اینکه رعایت ضوابط بهداشتی به صورت جدی مورد تاکید اکیپ‌های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی است، یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد‌های لازم با واحد‌های متخلف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.