زارع در جمع خبرنگاران:

بدهی‌های سرخابی‌ها پس از واگذاری باید از محل واگذاری پرداخت شود

رئیس کمیته فوتبال مجلس گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۰ تصریح شده که در صورت واگذاری استقلال و پرسپولیس، سهم هر باشگاه به صورت مجزا ۱۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم زارع رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۰ تصریح شده که در صورت واگذاری این دو باشگاه، سهم هر باشگاه به صورت مجزا ۱۰۰ میلیارد تومان است و بدهی‌هایی که به اشخاص حقیقی و حقوقی دارند، باید از محل واگذاری پرداخت شود. همچنین در صورت واگذاری آن‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان باید تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: از حالا فرآیند واگذاری به سازمان بورس و اوراق بهادار بستگی دارد. آنچه در سازمان خصوصی سازی انجام شده، فرآیند واگذاری به صورت قانونی مورد بررسی قرار گرفته و برای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار هم ارسال شده است. در حال حاضر باید در سازمان بورس ثبت انجام شود و هیئت پذیرش اجازه بدهد که در بازار پایه هر هفته یک روز و با دامنه تغییر یک درصد سهام واگذار شود.

زارع یادآور شد: یکی از علت‌های عقب افتادن موضوع واگذاری تغییرات هیئت مدیره پرسپولیس بود که مجدداً باید فرآیند ثبت صورت می‌گرفت. البته این کار هم انجام شده و الان همه چیز در بورس آماده است و ان شاء الله در بازار سهام واگذار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار