ملی پوشان فوتبال ایتالیا به دنبال تاریخ سازی

تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و ایتالیا در چارچوب دیداری حساس امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال امشب در منطقه اروپا پیگیری خواهد شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این منطقه امشب تیم ملی فوتبال ایتالیا به مصاف سوئیس خواهد رفت. دیداری که با توجه به حضور این ۲ تیم در رتبه‌های اول و دوم گروه C از حساسیت بالایی برخوردار است. شاگردان مانچینی در صورت کسب پیروزی و یا تساوی مقابل سوئیسی‌ها می‌توانند تاریخ سازی کنند و رکورد شکست ناپذیری در مسابقات ملی را به نام خود ثبت کنند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در ۳۵ مسابقه قبلی خود شکستی را تجربه نکرده است و تا امروز در کنار تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا به عنوان رکورددار شکست ناپذیری در بازی‌های ملی شناخته می شود و در صورت پیروزی مقابل سوئیس به تنهایی این رکورد را به نام خود خواهد کرد.

قهرمان یورو ۲۰۲۰ آخرین بار مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا متحمل شکست شده است و بعد از این بازی ۳۵ مسابقه را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و سوئیس به ترتیب با ۱۰ و ۶ امتیاز در رتبه‌ای اول و دوم گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا قرار دارند.

تیم‌های ملی سوئیس و ایتالیا امشب از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به میزبانی سوئیسی‌ها به مصاف هم می‌روند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار