توزیع ۵ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند استان مرکزی

در راستای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا ۵ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند استان مرکزی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا اداره اوقاف استان مرکزی ۵ هزار بسته حمایتی خانواده‌های بین نیازمند استان مرکزی توزیع کرد.

حجت الاسلام واحدی مدیرکل اوقاف استان مرکزی گفت: در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام دستگاه‌های خدمات رسان به مردم در جهت حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا این اداره کل برای چندمین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده است.

حجت الاسلام واحدی افزود: در این مرحله ۵ هزار بسته بین خانواده‌های نیازمند با محوریت مراکز افق و شورا‌های امور خیریه توزیع خواهد شد و بسته‌ها به افرادی داده می شود که زیر پوشش دستگاه‌های حمایتی نیستند.

او اضافه کرد: ارزش هربسته اهدایی معادل ۳۵۰ هزارتومان شامل برنج، روغن، عدس، قند، چایی، سویا، ماکارانی و رب و ... است که در برخی شهرستان‌ها گوشت و مرغ هم اضافه شده که ارزش بسته را اضافه کرده است.

مدیرکل اوقاف استان مرکزی بیان کرد: سهم استان مرکزی در این رزمایش ۵ هزاربسته است که با همت همکاران و متولیان و خیرین و کمک شورا‌های امور خیریه بقاع متبرکه و افق انجام شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.