انفجار انتحاری در پاکستان ۲۳ کشته و زخمی بر جای گذاشت

در انفجاری انتحاری در مرز پاکستان و افغانستان، ۳ نظامی کشته و ۲۰ غیر نظامی مجروح شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان دی تی وی، منابع محلی پاکستان از انفجاری تروریستی از سوی یک فرد انتحاری در مرز بین افغانستان و پاکستان خبر دادند. بر اثر این انفجار دست کم ۳ نظامی کشته و ۲۰ غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس پاکستان این مهاجم انتحاری با موتور میان جمعیت آمده و سپس خود را منفجر کرده است. این حادثه در شهر کویته، در جنوب غربی پاکستان رخ داد. جایی که شیعیان هزاره در آنجا در حال تجارت بودند. سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم پلیس پاکستان این آمار تلفات را تایید کرده است.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را قبول نکرده است. مسلمانان شیعه و سربازان مرزی بار‌ها در بلوچستان پاکستان مورد هدف شورشیان بلوچ قرار گرفته اند.

چندی پیش نیز در انفجاری مهیب در موکب عزاداری روز عاشورای مسلمانان شیعه در بهاولنگر پاکستان واقع در استان پنجاب دست کم ۳ نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.

در پی خروج ناگهانی و بی مسئولانه نیرو‌های آمریکایی از افغانستان پس از ۲۰ سال حضور خود در این کشور، ترس مردم از سوء استفاده گروه‌های تروریستی از این شرایط و افزایش حملات تروریستی به ویژه در مناطق مرزی این کشور شدت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار