پیام‌های دریافتی در چهاردهم شهریورماه؛

بازگشایی نشدن بیمارستان الغدیر بومهن در روز‌های کرونایی و آلودگی صوتی در مسکن مهر سقز

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۴ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

محاسبه خدمت داوطلبانه
سلام پس از پایان خدمت سربازی به استخدام بانک رهنی در آمدم و به مدت ۶ ماه از طریق بانک به جبهه اعزام شدم. می‌خواستم بدانم که این ۶ماه که در جبهه حضور داشته ام مقدار داوطلبی چگونه محاسبه می‌شود.


نداشتن انشعاب آب به منطقه روستایی
سلام وخسته نباشید لطفا در مورد انشعاب آب درمنطقه روستایی رسیدگی و پیگیری شود تا جهت مشترکان و درخواست آن راحت‌تر و با تخفیف بیشتر وبدون موانع انجام گردد. باتشکر


آلودگی صوتی در مسکن مهر سقز
اینجا آپارتمان‌های مسکن و شهرسازی ۴۰۸ واحدی سقز است.۱۰ سال است که زمین فوتبال گل کوچک نزدیک به آپارتمان ما ساختند. با این دلهره کرونا. تا ساعات یک نصف شب سر و صدای زیادی می‌کنند. استشهادیه به فرمانداری دادیم. خانواده‌هایمان دارند کم کم اذیت می‌شوند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


بازگشایی نشدن بیمارستان الغدیر بومهن
سلام من برای بیمارستان الغدیر بومهن مزاحم می‌شوم این بیمارستان چند سال است که آماده شده، اما اجازه بازگشایی نمی‌دهند می‌خواهم خواهش کنم پیگیری کنید. ممنون


تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی؛ و استخدام قبلی وزارت بهداشت
سلام خواهشمند است گزارشی راجع به این موضوع که مادر وزارت بهداشت قبول شدیم و به مرحله کار آموزی رسیدیم، ولی قراداد نبستند، چون یک نیروی شرکتی رو می‌خواهند به جای من که تازه استخدام شدم بگذارند و این تبدیل وضعیت شرکتی و قرار دادی اختلال ایجاد کرده با افرادی که می‌خواهند تازه شروع به کار کنند. لطفا پیگیر شوید.


درخواست دانش آموزان برای بازگشایی مدارس
به نظر من مدرسه‌ها رو باز کنید اون پدر مادر‌هایی که میگن اگه حضوری باشه من بچمو نمی‌فرستم، این اشتباه خانواده‌ها نمی‌دونن ما دانش آموز‌ها تو آموزش مجازی چقدر زجر میکشیم پدرمون در میاد از مسولین خواهش میکنم مدارس رو باز کنند با تمامی شیوه نامه های بهداشتی. ممنون


طرح ساماندهی نیرو‌های شرکتی وقراردادی
باسلام خواهشا طرح ساماندهی نیرو‌های شرکتی وقراردادی را از مسئولین پیگیری کنید، چون داره به نیرو‌های شرکتی واقعأ ظلم می‌شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
با سلام و ممنون از پی گیری پیام ها
آخرین اخبار