منتظری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

انتخاب ۴ عضو کمیسیون فرهنگی برای حضور در کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره انتخاب ۴ نفر از اعضای این کمیسیون برای شرکت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، پرداخت.

غلامرضا منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات جلسه امروز یک شنبه ۱۴ شهریور کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: اولین دستور کار نشست امروز تعیین دو سفر اعضای کمیسیون با هدف رسیدگی به نیاز‌ها و مشکلات فرهنگی مردم به شهر ری و شهرکرد بود.

وی ادامه داد: در این سفر‌ها معمولا قبل از اعزام، فهرست نیاز‌ها و مشکلات مردم احصا می‌شود و در طول سفر کمیته‌های تخصصی کمیسیون به تناسب جامعه هدف تقسیم می‌شوند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری نشست با گروه‌های هدف از جمله اهداف کمیته‌های تخصصی است خاطر نشان کرد: کمیسیون ورزش و جوانان کمیسیون با ورزشکاران، جوانان، NGO ها، بازدید از مراکز ورزشی را در دستور کار دارد. کمیسیون تخصصی هنر دیدار با هنرمندان را در دستور دارد و هر کدام از کمیسیون‌های تخصصی با جامعه هدف خود نشست برگزار کرده و امکانات را بررسی می‌کنند و در پایان سفر طی جلساتی با وزرای مرتبط هر حوزه به این مسائل رسیدگی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در برخی از سفر‌ها وزرای مرتبط هم همراه باشند تا تحولات بیشتری را پس از سفر شاهد باشیم. سفر ابتدایی به شهر ری هفته آینده دوشنبه خواهد بود و سفر بعدی اواخر مهر ماه به شهرکرد خواهد بود. اولین سفر کمیسیون هم به مشهد و حوزه انتخابیه کاشمر بود.

منتظری خاطر نشان کرد: دستور کار بعدی هم انتخاب اعضای عضو کمیسیون مشترک برای پیگیری طرح حمایت از حقوق کاربران در فصای مجازی بود که سهمیه ۴ نفره از کمیسیون مشترک به کمیسیون فرهنگی اختصاص یافت که آقایان نوباوه‌وطن، منتظری، میرزایی و یزدی‌خواه برای عضویت در این کمیسیون انتخاب شدند. امروز سایر کمیسیون‌ها هم اعضای کمیته تخصصی را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: انتخابات بعدی این جلسه بری تعیین دو نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی برای شرکت در طرح شفافیت آرای نمایندگان بود که حجت الاسلام تقوی و میرزایی برای شرکت در این کمیسیون انتخاب شدند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار