ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس در یک قدمی رسیدن به رکورد «اوون»

هری کین ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس در صورت گلزنی در مسابقه امشب تیم خود مقابل آندورا، به رکوردی تاریخی دست پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال انگلیس امشب در چارچوب دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در منطقه اروپا، در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف تیم ملی آندورا خواهد رفت.

دیداری که انگلیسی‌ها با توجه به وضعیت جدول این گروه و بهتر کردن شرایط خودشان به پیروزی در این بازی خانگی امید فراوان دارند. این بازی برای هری کین ستاره و کاپیتان تیم ملی انگلیس می‌تواند مسابقه‌ی مهمی باشد، چرا که  این مهاجم در صورت گلزنی مقابل تیم آندورا می‌تواند تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۴۰ برساند و به رکورد گلزنی مایکل اوون ستاره پیشین انگلیسی‌ها در تاریخ بازی های ملی دست یابد.

هری کین که در بازی چند شب گذشته انگلیسی‌ها مقابل مجارستان نیز موفق به گلزنی شده بود در صورت گلزنی بیش از یک بار در این مسابقه می‌تواند به تنهایی پنجمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی در انگلیس شود.

وین رونی با ۵۳ گل در صدر جدول برترین گلزنان انگلیس قرار دارد و پس از او بابی چارلتون با ۴۹ گل و گری لینکر با ۴۸ گل در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار