قتل عام یک خانواده آمریکایی به دست کهنه سرباز نیروی دریایی

یک تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا اقدام به کشتار یک خانواده در ایالت فلوریدا کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا اقدام به قتل عام یک خانواده کرد.

بر این اساس، برایان ریلی، یک تفنگدار ۳۳ ساله پیشین نیروی دریایی آمریکا که تحت تاثیر مواد روان گردان قرار داشت اقدام به تیراندازی به سمت یک منزل مسکونی در ایالت فلوریدا کرد. در این حادثه مادربزرگ، پدر و مادر، و یک نوزاد ۳ ماهه جان خود را از دست دادند.

همچنین یک دختر ۱۱ ساله نیز در این حادثه مجروح شد، اما حال عمومی وی مساعد گزارش شده است. پس از این تیراندازی نیرو‌های پلیس وارد عمل شده و با مهاجم درگیر می‌شوند. پس از تبادل آتش میان دو طرف، در نهایت پلیس موفق به دستگیری فرد تیرانداز می‌شود.

پلیس فلوریدا می‌گوید هنوز انگیزه فرد مهاجم از این حمله وحشیانه مشخص نیست، اما تحقیقات نشان می‌دهد وی به مدت ۴ سال در ارتش آمریکا در عراق و افغانستان خدمت کرده است.

این برای نخستین بار نیست که کهنه سربازان آمریکایی اقدام به انجام فعالیت‌های وحشیانه علیه شهروندان عادی می‌کنند. براساس تحقیقات انجام شده در ارتش آمریکا، بیش از ۳۰ درصد نظامیان این کشور که در عراق و افغانستان خدمت کرده اند از اختلالات روانی که نیازمند درمان است رنج می‌برند.

توحش ارتش آمریکا علیه مردم بی دفاع باعث آسیب گسترده روانی به نیرو‌های این کشور شده است. کشتار غیرنظامیان بخش غیرقابل چشم پوشی فعالیت‌های تجاوزگرانه ایالات متحده در اقصی نقاط جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
7891
۰۱:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
جورج فلوید امریکا رو نفرین کرده. امریکا نفرین شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
سرباز آمریکایی = دیوانه خطرناک
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
باید به اشد مجازات برسد چه روانگردان خورده یا نخورده چه روانپریش بوده چه نبوده همچونین انسان شیطان صفتی باید به اشد مجازات در هر دینی که دارید یا ندارید برسد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
مختصر و مفید نوشتی همین خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
داداش توی ایران که نیست که مجازاتش کنن
توی امریکاهه به هرحال اونجا دیگه یه خاکی توی سرش میکنن
آخرین اخبار