صحنه عجیبی که صاحبخانه در خانه جدید با آن مواجه شد!

فردی پس از نقل مکان به خانه جدیدش حیواناتی را دید که اصلا انتظار دیدنشان را در یک آپارتمان مسکونی نداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک صاحبخانه که به خانه جدیدی نقل مکان کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد که با صحنه‌ای غیرمنتظره رو به رو شود. او هنگام ورود به خانه جدید با دیدن تعدادی رتیل و یک مار پیتون شوکه شد. وی که هویتش اعلام نشده بلافاصله با یک مرکز نجات حیوانات تماس گرفت و از آن‌ها کمک خواست. این اتفاق در آپارتمانی در اوبرن در ایالت مین آمریکا رخ داد.

«درو دِسجاردینز»، مامور این مرکز به خانه این مرد مراجعه و ۱۹ رتیل و یک مار پیتون توپی را پیدا کرد. دِسجاردینز در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه چهار رتیل مرده بودند گفت که بقیه این حیوانات از خانه این مرد به مرکز نگهداری منتتقل شده و در سلامت کامل هستند. دِسجاردینز پس از انجام عملیات نجات تصاویری از رتیل‌ها و پیتون توپی را در صفحه در فیسبوکش منتشر کرد. این تصاویر بلافاصله مورد توجه کاربران قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


او در شرح این تصاویر نوشت: "من تماسی را از فردی هراسان دریافت کردم که مدعی بود چند حیوان که متعلق به مستاجر قبلی است در خانه اش جا مانده است. این حیوانات ۱۹ رتیل (چهار ریتل مرده) و یک مار پیتون توپی بودند که در خانه وی کشف شدند و اکنون حال همه آن‌ها خوب است.»

تصویر مار

 تصویر رتیل

 تصویر رتیل

 تصویر رتیل

 تصویر حشرات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.