مصوب نامه نرخ جدید آب تصفیه در آبادان اعلام شد

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان از تعیین نرخ جدید آب در شبکه‌های ۲۰ لیتری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دیروز نشست فوری کارگروه تنظیم بازار شهرستان آبادان به ریاست بتول سعیدی زاده معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه، مدیران ادارات صمت، اتحادیه بنکداران، مرکز بهداشت، اتاق اصناف، فرماندهی پایگاه بسیج اصناف، دایره نظارت بر اماکن عمومی و اداره تعزیرات حکومتی در محل فرمانداری با موضوع رسیدگی به قیمت آب تصفیه ی بهداشتی هر بشکه ۲۰ لیتری برگزار شد.

 در این جلسه  معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان پس از بررسی آنالیز قیمت ارائه شده از سوی اتحادیه و توضیحات یکی از توزیع کنندگان  گفت: بهای هر بشکه ۲۰ لیتری آب در محل توزیع آب تصفیه بهداشتی شده ۲۵۰۰ تومان جهت تحویل به شهروندان و ۲۳۰۰ تومان جهت تحویل به سه چرخه ها و وانت‌دارها مصوب گردید.

او افزود: تحویل بشکه ۲۰ لیتری آب توسط وانت‌دارها و سه‌چرخه‌ها درب منزل شهروندان نیز به قیمت ۳۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است

سعیدی زاده در ادامه تمامی سوپرمارکت‌هایی که جلوی واحد خود اقدام به فروش آب تصفیه بهداشتی می نمایند را ملزم کرد تا هر بشکه‌ی ۲۰ لیتری را به مبلغ ۲۵۰۰ به فروش برسانند.

او یکی از نتیجه گیری های این نشست را ممنوع کردن فروش آب توسط توزیع کنندگان آن به سه‌چرخه‌ها و وانت‌بارهای فاقد مجوز خبر داد و بیان کرد:  تمامی سه‌چرخه‌ها و وانت بارهایی که به شغل توزیع آب مشغول می‌باشند باید برای دریافت  مجوزهای لازم به اتحادیه بنکداران و مرکز بهداشت مراجعه نمایند.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان از شهروندان آبادانی خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به سامانه‌ ۱۲۴ اداره صمت و بازرسی اتاق اصناف آبادان گزارش نمایند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.