معمایی: فروش امتیاز باشگاه شهر خودرو به بادران شایعه است/ بازیکنان در خوابگاه آستان قدس رضوی اسکان یافته اند

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو به خبر فروش امتیاز این تیم به باشگاه بادران واکنش نشان داد.

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در گفت و گو با  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خبر فروش امتیاز این تیم به باشگاه بادران اظهار کرد: این موضوع شایعه است. حمیداوی قصد فروش باشگاه را ندارد. متاسفانه قدم به قدم که جلو می‌رویم بعضی‌ها حاشیه درست می‌کنند. دوستان با آغاز تمرینات تیم شهر خودرو مخالفت کردند. زمانی که موفق نشدند تا مانع برگزاری تمرینات شوند، بدون منبع مشخصی موضوع فروش باشگاه را مطرح کردند تا به اهداف خود برسند.  

او ادامه داد: ما طرحی داریم که سالی ۲۰ درصد از هزینه‌های  باشگاه شهر خودرو را کم کنیم تا کمکی برای مالک باشگاه باشد. علاوه بر آن انگیزه‌های مالک افزایش یابد. به هر حال  مذاکراتی برای جذب حامی مالی داشتیم تا فصل آینده مشکلی نداشته باشیم.  

معمایی درباره اینکه بازیکنان شهر خودرو به جای هتل  در خوابگاه ورزشگاه امام رضا (ع) استقرار یافته اند، گفت: بله، بازیکنان امید و یکسری از فوتبالیست‌ها که در ورزشگاه امام رضا (ع) تمرین می‌کنند در خوابگاه شیک و مجهز آستان قدس رضوی اسکان یافته اند.  

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه مطالبات مالی فصل گذشته بازیکنان این تیم هنوز داده نشده است، بیان کرد: تعدادی از بازیکنان ۱۰ الی ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را هنوز نگرفته اند. تا قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال با آنها تسویه حساب می‌کنیم.  

او درباره لیست نقل و انتقالات باشگاه شهر خودرو گفت: در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر مهاجری هستیم. ۲ بازیکن جوان و آینده دار و ۲ بازیکن سرشناس را جذب می‌کنیم. علاوه بر این، میلاد کمندانی بازیکن سابق نساجی اولین خرید ما در فصل نقل و انتقالات است.  

معمایی درباره دستیاران مهاجری گفت: هادی عقیلی در آمریکا حضور دارد و قرار است به ایران برگردد و به عنوان مربی تیم شهر خودرو مشغول به فعالیت شود. سنگچولی هم به عنوان مربی بومی، دستیار مهاجری خواهد بود. مربی دروازه بانان هم قرار است به زودی انتخاب شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار