انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کابل برق در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان اعضای باند ۳ نفره سارقان موتورسیکلت و کابل برق درسراوان دستگیر شدند.

سرهنگ داریوش سرگلزایی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و سیم برق در سطح شهرستان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه و دستگیری سارقان در دستور کار تمامی واحد‌های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ سراوان با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی خود، موفق شدند ۳ سارق سابقه دار را که به صورت حرفه‌ای در امر سرقت موتورسیکلت و سیم برق در سطح شهرستان فعال بودند شناسایی و آن‌ها را تحت رصد و کنترل نامحوس خود قرار داند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در نهایت مأموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را که در حین سرقت کابل برق یکی از ادارات دولتی شهرستان بودند دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ سرگلزائی بیان داشت: در ادامه مأموران پاتوق سارقان و محل نگهداری اموال مسروقه آن‌ها را شناسایی و در بازرسی از محل ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را بهمراه ۳۰۰ متر کابل برق مسروقه کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت و ۶ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.