پیام تبریک محمد علی الحوثی به مناسبت فرار اسرای فلسطینی

عضو شورای عالی سیاسی یمن فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان امنیتی رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و آن را سرآغازی برای آزادی تمامی اسرا عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع رسانی انصار الله، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن آزادی شش اسیر فلسطینی با فرار از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی از طریق حفر تونلی در این زندان را تبریک گفت.

وی افزود: امیدوارم این اتفاق، سر آغاز خوبی برای آزادی همه اسرای دربند کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی باشد.

درحالی که تل آویو از این اقدام اسیران فلسطینی غافلگیر و دچار تزلزل امنیتی شد، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده اند که به آن‌ها دستور داده شده است از انتشار اخبار مربوط به فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع خودداری کنند.

نافذ عزام، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با شبکه المیادین درباره عملیات موفقیت آمیز فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی با تأکید بر اینکه ملت فلسطین به مبارزه خود در دفاع از امت و مقدسات آن ادامه می‌دهد، گفت: عملیات یک دستاورد بسیار به موقع بود. این یک عملیات خارق العاده دیگر برای ملت فلسطین بود، به ویژه در زمانی که تلاش‌هایی برای شکستن اراده اسرای فلسطینی در جریان است. مبالغه نیست اگر بگوییم این عملیات، سیلی سختی به سیستم امنیتی و سیاسی رژیم اشغالگر است.

عزام ادامه داد: مجسم کردن وحدت ملت فلسطین به عنوان پیام و نشانه عملیات زندان جلبوع مهمترین دستاورد این عملیات است. مسیر مبارزاتی ملت فلسطین باید ما را برای مقابله با رژیم اشغالگر متحد ساخته و در یک صف واحد قرار دهد.

رسانه‌های عبری روز گذشته خبر دادند که ۶ اسیر فلسطینی از زندان امنیتی رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی فرار کرده اند و صهیونیست‌ها از ترس این اقدام تدابیر خود را در این منطقه افزایش داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار