کتاب «جوجه‌های نه چندان تخس» به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب «جوجه‌های نه چندان تخس» از سوی انتشارات سروش، منتشر و روانه بازار نشر شد.


به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چاپ دوم کتاب مجموعه داستان دفاع مقدسی «جوجه‌های نه چندان تخس» تألیف حسن احمدی از نویسندگان با سابقه کشور، برای گروه سنی نوجوان از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

حسن احمدی نویسنده این کتاب که محوریت دفاع مقدسی دارد، اظهار کرد: «جوجه‌های نه چندان تخس» در ابتدا دو بخش داشت، داستان‌های دفاع مقدس و داستان‌های رئال، اما برای اینکه بخش رئال ضربه زننده به کتاب و داستان‌های دیگر نباشد، این بخش حذف شد، اما ۸ داستان دفاع مقدسی که هریک شخصیت‌های جدا دارند و مستقل هستند در یک اثر گرد هم آمد.

احمدی بیان کرد: این اثر داستانی برگرفته از واقعیت و با کمی تخیل همراه است، تا خواننده امروز بتواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند، این اثر ۱۱۰ صفحه است و برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است.

این مؤلف بخش دیگری از سخنانش را به نام اثر اختصاص داد و گفت: شخصیتی به نام «بهروز مرادی» در داستان‌هایم وجود دارد که شهادت عجیبی داشت، «جوجه‌های نه چندان تخس» عنوان داستانی است برگرفته از این شهید چرا که او یک مرغ و چند جوجه داشت و در جزیره مینو اتفاقات عجیبی را رقم زد و او هنرمند دانشجوی بسیجی بود و این داستان که نام مجموعه را شامل می‌شود برگرفته از داستان شهید مرادی است.

بعضی از آثار منتشر شده وی عبارتند از: باران که می‌بارید، بوی خوش سیب، داستان هفتم، آیینه سرخ، توپ سرخ صاعقه، یک پروانه هزار پروانه، تک درخت سیب، یک سبد تمشک، به خاطر پرنده‌ها، بزرگ مردان کوچک، این تحمیل شده‌ها (رمان) یک سفر رویایی، پاییز گرم، این تحمیل شده‌ها (مجموعه داستان) کسی در آیینه، دانی و مانی، دست‌ها، سوزن‌ها، کودک عجیب، نمایش سعید پایان نداشت، مثل یک بازی، مینا و پلنگ، بازی‌ها و لحظه‌ها، پر پرواز، پس از پاییز، کاغذ‌های خط خطی، در سال‌های دور، و ..

چاپ دوم این کتاب در ۱۱۲ صفحه رقعی، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار