رئیس اداره صمت هندیجان:

افزایش نرخ آژانس‌های داخلی هندیجان غیرقانونی است

اسکندری گفت: افزایش نرخ آژانس‌های داخلی هندیجان غیرقانونی است و با مدیران متخلف برخورد جدی می‌شود.

مهرداد اسکندری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه ای با موضوع افزایش کرایه آژانس های داخلی با حضور مسئولان نیروی انتظامی، اتاق اصناف و مسئولان آژانس های فعال در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: مصوب شد هیچگونه افزایش خودسرانه قیمت اجرا نشود.

او با بیان اینکه با رانندگان و مسئولان آژانس ها در صورت اعمال هرگونه افزایش نرخ، برخورد قانونی صورت می گیرد، افزود: افزایش مبلغ تاکسی سرویس ها برای شهروندان از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت تایید نمی شود و اگر رانندگان بخواهند پول اضافه از مسافران دریافت کنند تخلف است.

اسکندری اظهار داشت: در صورتیکه شهروندان متوجه تخلف در این زمینه شدند می توانند با شماره تلفن های ۵۲۵۷۰۴۷۰ و ۵۲۵۷۰۶۳۰ اداره صنعت معدن تجارت و یا با مراجعه حضوری به این اداره مورد اضافه سرویس را گزارش دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان با اشاره به تکذیب افزایش قیمت نان در شهرستان تصریح کرد: اگر صاحبان نانوایی‌ها نسبت به افزایش خودسرانه قیمت نان اقدام کنند، طبق مقررات با آنان برخورد قانونی می‌شود و از طریق مراجع قضایی واحد متخلف خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار