مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبرداد ؛

ثبت ۲ هزار و ۶۳۶ برنامه در سامانه بچه‌های مسجد

حسین فرخنده گفت : ثبت ۲ هزار و ۶۳۶ برنامه در سامانه بچه‌های مسجد در نشست شورای اداری ستاد فهمای خراسان شمالی عنوان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین فرخنده  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نشست شورای اداری ستاد فهمای استان  به نقش کانون‌های مساجد در رونق فعالیت‌های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: کانون‌های مساجد با ظرفیت افراد علاقمند و منابع انسانی ارزشمند به طور قطع محرک بسیار خوبی است تا آنچه توان مردم است به منصه ظهور برسد.


بیشتر بخوانید 


او در ادامه انتخاب شعار «به توان مردم» برای سومین رویداد ملی فهما را زیبا و به جا توصیف کرد و در این باره گفت: لازم است در اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های و برنامه‌های کانون‌ها و حمایت بیشتر از اقدامات اهالی مسجد خلق منابع جدید داشته باشیم و ظرفیت‌ها را شناسایی و احصاء کنیم.

فرخنده تعامل با دستگاه‌های مرتبط به مسجد و نیز همفکری و همراهی روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها برای تاسیس کانون‌های جدید و بهره مندی از این این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها را مورد توجه و تاکید قرار داد.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیز در این جلسه به اهمیت اقدامات کانون‌ها و ثبت آن در سامانه بچه‌های مسجد اشاه کرد و گفت: سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

او حمایت کانون‌ها را در قالب سامانه بچه‌های مسجد و کسب امتیاز ثبت فعالیت‌ها در سه شبستان و ۱۲ رواق و بیش از ۴۰ برنامه تعریف شده زیر مجموعه این روافق‌ها اعلام کرد.

او از ثبت ۶ هزار و ۲۳۶ برنامه در سامانه بچه‌های مسجد توسط فعالان کانون‌های استان خبر داد.

او همچنین سهمیه تاسیس کانون تا پایان امسال را ۳۴ باب اعلام کرد و گفت: این کانون‌ها در شهرستان‌های مختلف استان راه اندازی می‌شود که تا مبلغ ۱۳ میلیون ریال حمایت اولیه می‌شوند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.