مدیر کل بهزیستی استان قم عنوان کرد:

خیرین و نیکوکاران یاور بهزیستی در پاسخ به نیاز‌های جامعه هدف

پهلوانی ستوده گفت:با عنایت به گستردگی نیازمندی‌ها و عدم پاسخگویی اعتبارات دولتی، همیشه خیرین و نیکوکاران سخاوتمند استان قم یاور بهزیستی و همراه جامعه هدف بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهدی پهلوانی ستوده مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، گفت: جمع کثیری از خانواده‌های معلولین، زنان سرپرست خانوار و مستمندان تحت پوشش بهزیستی دارای فرزندان محصل می‌باشند.

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به اینکه این سازمان بر اساس رسالت ذاتی خود در حد توان و اعتبارات دولتی در خدمت جامعه هدف می‌باشد، افزود: با عنایت به گستردگی نیازمندی‌ها و عدم پاسخگویی اعتبارات دولتی، همیشه خیرین و نیکوکاران سخاوتمند استان یاور بهزیستی در این زمینه بوده‌اند.

پهلوانی ستوده با تاکید بر نیاز‌های مبرم دانش آموزان تحت پوشش و احتمال شروع سال تحصیلی به شیوه مجازی یا ترکیبی، مهمترین نیاز دانش آموزان را تبلت و گوشی برشمرد و ادامه داد: در سال گذشته با مساعدت خیرین حدود ۹۰ دستگاه گوشی و تبلت بین دانش آموزان تهیه و توزیع گردید.

مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه امسال هم تعدادی از فرزندان بهزیستی و معلولین و … نیازمند تأمین این اقلام هستند، گفت: تأمین کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر مورد نیاز از اولویت‌های این فصل است.

پهلوانی با تاکید بر اینکه خیرین و مردم نوع دوست استان در آستانه ایام اربعین حسینی نذورات خود را به سمت تأمین نیاز‌های مددجویان سوق دهند، افزود: کلیه مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و جهت واریز مبلغ اهدایی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی برای حضور مردم نیکوکار و خیرین معرفی می‌گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار