اصفهان رتبه اول کشوری در تعداد طرح‌های افتتاحی تعاون

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: از ۲۶۸ طرح افتتاحی تعاونی در سراسر کشور، ۵۲ طرح مربوط به استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   کامران کلانی  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر و افتتاح همزمان ۲۶۸ طرح تعاونی در سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اعلام کرد: اصفهان در تعداد طرح‌های افتتاحی هفته تعاون رتبه اول کشوری را کسب کرد.
او  گفت: از ۲۶۸ طرح افتتاحی، ۵۲ طرح مربوط به استان اصفهان است. این عدد معادل ۱۹.۵ درصد کل طرح‌های افتتاحی است که مانند سه سال گذشته رتبه اول کشوری در تعداد طرح‌ها به استان اصفهان اختصاص یافته است.
کلانی در مورد تعداد اعضای تعاونی‌ها و میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها ۲ هزار و ۷۵۰ عضو داشته و مجموع سرمایه گذاری این طرح‌ها بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان است که توانسته ۵۵۳ فرصت شغلی در سطح استان ایجاد کند.
کلانی همچنین گفت: در سرمایه گذاری این طرح‌ها سهم آورده مردم ۱۱۰ میلیارد تومان یعنی بالغ بر ۹۰ درصد سرمایه گذاری کل طرح‌ها است و مابقی تسهیلات بوده است.
در یک سال گذشته هرسه روز یکبار یک تعاونی در استان اصفهان تشکیل شده است عباس رضایی استاندار اصفهان همچنین اظهار داشت: از هفته تعاون سال قبل تا هفته تعاون امسال ۱۲۱ شرکت تعاونی ایجاد شده است. این آمار نشان می‌دهد که هر سه روز یک تعاونی تشکیل شده است.
رضایی در خصوص کسب رتبه‌های علمی بخش تعاون استان اصفهان گفت: علاوه بر رتبه اول مقالات علمی مرتبط با بخش تعاون، رتبه دوم تعداد تعاونی‌های توسعه و عمران شهری و رتبه اول سنجش دانش حقوقی تعاون را به خود اختصاص داده ایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.