برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد به شیوه ترکیبی

رئیس دانشگاه یزد گفت: درصدد هستیم تا پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان، کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد را به شیوه ترکیبی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، قاسم برید لقمانی، رییس دانشگاه یزد، حضوری شدن آموزش در دانشگاه را تا زمان تکمیل نشدن واکسیناسیون غیرممکن خواند و تصریح کرد: مشکل اصلی در خوابگاه‌هاست چرا که در شرایط کنونی باید اتاق چند نفره را فقط به دو نفر اختصاص داد.

او از احتمال برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد به شیوه ترکیبی پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان خبر داد و افزود: در نیمسال اول سال تحصیلی جدید می‌خواهیم آموزش ترکیبی داشته باشیم. به این گونه که دانشجویان یزدی که نیاز به خوابگاه ندارند به صورت حضوری و دانشجویان سایر شهر‌ها به صورت آنلاین آموزش ببینند.

برید لقمانی با اشاره به اینکه واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در یک‌ماه گذشته انجام گرفته است، ادامه داد: از دیروز به عنوان نخستین دانشگاه در سطح کشور، واکسیناسیون دانشجویان آغاز شده است.

رئیس دانشگاه یزد در پایان اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه یزد که ساکن شهرستان هستند باید در دانشگاه‌های محل سکونت خود واکسینه شوند، همان گونه که دانشجویان یزدی سایر دانشگاه‌های کشور هم در دانشگاه یزد واکسن دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.