تاکید فرمانده انتظامی استان اصفهان بر رفع نقاط پر حادثه در تیران و کرون

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی تلفات سوانح ترافیکی مسیرهای برون شهری تیران و کرون، تاکید کرد: برطرف کردن آن نیازمند بهبود وضعیت جاده‌ها و رفع نقاط پرحادثه در این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز در سفر به تیران و کرون و نشست با مسئولان و مردم این شهرستان گفت: تصادف و تلفات ناشی از آن در مسیر‌های شهری این منطقه در ۶ ماهه نخست امسال روند کاهشی در مقایسه با سال قبل داشته است، اما در جاده‌ های برون شهری وضعیت خوبی نداریم.

وی بیان کرد: اصلاح نقاط پرحادثه، نصب علائم، آموزش مردم و افزایش نظارت‌های پلیس برای کاهش این آمار لازم است و نباید مسائل مالی و مشکلات اعتباری مانع از رفع مشکل شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کمبود اعتبار و مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر وجود داشته است، اما برخی از نهاد‌ها نیز در انجام ماموریت‌های خود کوتاهی می‌کنند، تصریح کرد: برخی از مدیران اداره‌ها در شرایط فعلی که تغییر مسئولیت‌ها در حال انجام است اقدام به اجرای فعالیت کرده‌اند در حالی که در گذشته از کمبود بودجه صحبت می‌کردند.

وی به افزایش ۱۰ درصدی نزاع و درگیری در این منطقه در امسال  اشاره کرد و گفت: بخشی از این افزایش آمار به دلیل کاهش آستانه تحمل مردم و شرایط سخت اقتصادی است اما بخشی دیگر از آن باید مورد بررسی مطالعاتی و آسیب شناسی قرار گیرد.

سردار میرحیدری از مسئولان فرهنگی این خطه خواست تا با همکاری پلیس راهکار‌های کاهش نزاع و درگیری و افزایش آستانه تحمل و بردباری بین مردم را پیشنهاد و اجرا کنند و برای قشر جوان و نوجوان برنامه ریزی جدی در این زمینه داشته باشند.

وی به اقدامات پلیس در تیران و کرون در کاهش جرم و افزیش ضریب امنیت اشاره کرد و یادآور شد: ۸۹ درصد از جرائم در هنگام وقوع متوقف و مجرمان آن دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: میانگین دستگیری مجرمان در هنگام وقوع جرم و در صحنه در کل کشور ۵۰ درصد است و تیران و کرون جزو سه شهرستان برتر در این شاخصه است.

وی افزایش دستگیری سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان اعلام کرد و افزود: سرقت در تیران و کرون از ابتدای امسال تا کنون در مقایسه با زمان مشابه سال قبل هشت درصد کاهش داشته است.

سردار محمدرضا میرحیدری امروز برای بازدید از مناطق انتظامی و دیدار با مردم و مسئولان محلی به تیران و کرون سفر کرد.

تیران و کرون با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.