الاخباریه سوریه گزارش داد:

رژیم صهیونیستی از اسیران برای سرپوش گذاشتن روی شکست امنیتی انتقام جویی می‌کند

شبکه الاخباریه سوریه در گزارشی به تلاش رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست امنیتی اخیر خود پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  شبکه الاخباریه سوریه در گزارشی به شکست مفتضحانه رژیم صهینیستی در فرار زندانیان از یک زندان فوق امنیتی پرداخت، اقدامات اخیر این رژیم را در راستای لاپوشانی برای این شکست خواند.

در گزارش این شبکه آمده است: رژیم صهیونیستی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه امنیتی خود در پی فرار شش اسیر فلسطینی از یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های این رژیم یعنی زندان جلبوع به اقدامات انتقامجویانه روی آورده است؛ به خصوص آنکه همواره تلاش کرده بود القا کند قوی‌ترین مجموعه امنیتی و مستحکم‌ترین زندان‌ها و زبده‌ترین کارشناسان امنیتی را در جهان در اختیار دارد.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با اعلام این مطلب افزود یک مجموعه امنیتی به صورت کامل شکست خورد و نتوانست اراده را بازداشت کند؛ اگرچه توانسته است اسیران فلسطینی را بازداشت کند.

جریس آذار خبرنگار الاخباریه سوریه در گزارشی از کرانه باختری اشغالی رود اردن گفت صهیونیست‌ها اعتراف کرده اند که توانایی شش اسیر فلسطینی در خلاصی از زندان جلبوع ضربه دردناکی به رژیم صهیونیستی است.

«صلاح الخواجا» یکی از رهبران کمیته‌های مقاومت مردمی گفت: «ما با یک تحول راهبردی در مجموعه امنیتی روبرو هستیم که اسرائیل ادعا می‌کند برای درهم شکستن روحیه فلسطینیان به وجود آورده است. این مجموعه امنیتی فلسطینیان را زندانی کرده است و جلوی هرگونه ارتباط خارجی را با آنان می‌گیرد.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است: اشغالگران اقدامات انتقامجویانه در بازداشتگاه‌ها انجام دادند و قسمت‌های موجود در زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها را بسته اند و به اسیران اجازه تهیه غذا نمی‌دهند و مکان‌های شستشو را بسته اند و همه این کار‌ها را برای سرپوش گذاشتن روی شکستشان انجام می‌دهند.

«عبده دولت» از اسرای آزاد شده گفت: «انتظار چنین اقداماتی می‌رود. اداره زندان‌ها و همه عوامل امنیتی اشغالگران می‌خواهند بر عجز و شکست خود و درهم شکسته شدن مجموعه امنیتی شان سرپوش بگذارند. اداره زندان‌های اسرائیل مدعی است که مستحکم‌ترین زندان‌ها را در جهان دارد و می‌خواهد بر این شکست سرپوش بگذارد و با حمله به اسیران در زندان‌ها می‌خواهد به خودش تسلای خاطر بدهد و اشغالگران بر اسیران در زندان‌ها بیش از پیش سخت خواهند گرفت و آن‌ها را سرکوب خواهند کرد.»

وی در پایان گفت اقدامات تنبیهی و انتقامجویانه اشغالگران علیه اسیران فلسطینی نشانه شکست دیگر اشغالگران در برابر ایستادگی اسیران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار