نگرانی صهیونیست‌ها از اقدامات تلافی جویانه فلسطینیان

مقامات رژیم صهیونیستی ضمن حفظ تدابیر امنیتی، از بیم اقدامات تلافی جویانه فلسطینیان نیرو‌های خود را در کرانه باختری افزایش دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه جستجو برای پیدا کردن شش اسیر فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کرده‌اند ضمن حفظ تدابیر امنیتی اتخاذ شده، از بیم اقدامات تلافی جویانه فلسطینیان پس از برگزاری نماز جمعه، تعداد نیرو‌های خود را در کرانه باختری افزایش دادند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی نیرو‌های خود را در کرانه باختری با افزودن چهار گردان دیگر به آن‌ها تقویت کرد و احتمال فراخواندن تعداد بیشتری از نظامیان را نیز رد نکرد.

با توجه به درخواست‌های گروه‌های فلسطینی برای ادامه اعتراضات علیه اقدامات سرکوبگرانه مقامات سازمان زندان‌های رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان، این تدابیر برای جلوگیری از اقدامات احتمالی فلسطینیان پس از اقامه نماز جمعه اتخاذ شده است.

ارتش رژیم اشغالگر تصمیم گرفت تعطیلات آخر هفته برخی واحد‌ها و مرخصی نیرو‌ها را لغو و خروج آن‌ها از پایگاه‌ها را ممنوع کند.

در همین حال پلیس این رژیم سطح آماده باش خود را در افزایش داد و سطح آماده باش را در مناطق شمالی به بالاترین حد افزایش داد.

این اقدامات درچارچوب جستجو از شش اسیر فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کرده‌اند صورت می‌گیرد. علاوه بر این ده‌ها پست ایست و بازرسی پلیس رژیم صهیونیستی که در روز‌های اخیر ایجاد شده‌اند همچنان به قوت خود باقیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
۶ ابرقهرمان !
آخرین اخبار