اخطار جنبش جهاد اسلامی به اسرائیل؛ هرگونه آسیبی به دو اسیر فراری برسد به معنای اعلام جنگ است

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به بازداشت مجدد ۲ اسیر فراری نسبت به رژیم صهیونیستی هشدار داده و اعلام کرد است که، هرگونه آسیبی به دو اسیر فراری برسد به معنای اعلام جنگ است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، پس از انتشار اخبار دستگیری مجدد ۲ نفر از اسرای فلسطینی که توانسته بودند از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی فرار کنند، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد: هرگونه آسیب رساندن به «یعقوب قدری» و «محمد عارضه» به معنای اعلام جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: ما رژیم صهیونیستی را مسئول کامل این دو اسیر فراری که بار دیگر بازداشت شده اند، می‌دانیم.

ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از دستگیری ۲ نفر از اسرای فلسطینی که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بودند، خبر داد.

منابع صهیونیستی اولین تصاویر ۲ اسیر فلسطینی فراری از زندان گیلبوآ را که مقامات اشغالگر اعلام کردند که نیروهای صهیونیستی آن‌ها را دستگیر کرده‌اند، منتشر کرده‌اند.

هویت این دو اسیر فلسطینی که رسانه‌های صهیونیستی مدعی بازداشت آن‌ها هستند، «یعقوب قدری» و «محمد عارضه» است که از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هستند.

وز دوشنبه گذشته، ۶ اسیر فلسطینی در زندان جلبوع در سرزمین های اشغالی که عمدتاً وابسته به جنبش جهاد اسلامی بودند، از طریق تونلی که از داخل زندان به خارج آن حفر کرده بودند، موفق به فرار شدند.

فرار این اسرا از زندان علی‌رغم تدابیر شدید امنیتی در زندان جلبوع مسئولان رژیم صهیونیستی را سردرگم و بر آن داشته تا اقدامات کور و سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی را تشدید کند.

درپی این رسوایی امنیتی برای رژیم صهیونیستی این رژیم به افزایش فشارها بر سایر اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم روی آورده است.

یکی از مسئولان هیئت اسرای فلسطینی نسبت به وقوع انقلاب در زندان های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات سرکوبگرانه هشدار داد.

از سوی دیگر پس از انتشار این خبر، فلسطینیان ساکن الناصره و جنین در اعتراض به بازداشت مجدد دو اسیر فلسطینی به خیابان‌ها آمده و این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

گروه‌های فلسطینی نیز با صدور فراخوانی از مردمان فلسطین درخواست کردند تا در محکومیت بازداشت مجدد این دو اسیر فلسطینی، در روز شنبه راس ساعت ۶ عصر در شهر الناصره تظاهرات کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
شما اونجایید میدونید چکار باشون میکنن...؟
شما هم دوتا سرباز اسرائیلی بگیرید تا حساب کار دستشون بیاد
آخرین اخبار