محمودی: جدال رحمان و بهروز در رقابت‌های آسیا دیدنی خواهد بود/ تیم ملی والیبال ایران می‌تواند به راحتی به فینال برسد

پیشکسوت والیبال کشورمان گفت: در این دوره از رقابت‌های مردان آسیا شرایط بسیار خوبی داریم و می‌توانیم به راحتی در فینال حضور پیدا کنیم.

بهنام محمودی پیشکسوت والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رقابت‌های والیبال مردان آسیا و وضعیت تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: در کمیته فنی از قبل تصمیم گیری که انجام شد قرار بر این شد تا در مسابقات والیبال مردان آسیا به دلیل نزدیک بودن رقابت جوانان جهان از جوانان استفاده شود. در کنار این جوانان تعدادی از بازیکنان با تجربه هم در کنار تیم قرار داده شدند تا بار فنی تیم ملی حفظ شود. بازی‌های مردان آسیا فرصتی خوبی است تا جوانان خود را نشان دهند و تثبیت کنند چرا آینده والیبال ایران در گرو همین جوانان است و می‌توانند روز‌های خوشی را برای والیبال ایران رقم بزنند.

محمودی در خصوص پوست اندازی تیم ملی والیبال گفت: همیشه بعد از هر المپیک در تیم‌های ملی یک تغییر نسل اتفاق می‌افتد در واقع بعد از هر المپیک، المپیک دیگری پیش روی تیم‌های ملی است و باید خود را برای المپیک بعد آماده کنند. جایگزین شدن بازیکنان جوان همیشه تأثیر گذار بوده نوید بخش روز‌های خوب برای والیبال بوده است.

او افزود: تیم ملی والیبال ایران همیشه تیم اول آسیا بوده و در این دوره از رقابت‌ها هم شرایط بسیار خوبی داریم و می‌توانیم به راحتی در فینال رقابت‌های والیبال مردان آسیا حضور پیدا کنیم. در دور مقدماتی هم قرعه به نام ایران خورد و با تیم‌هایی که همگروه شده ایم. دیدار‌های دور مقدماتی می‌تواند بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم ملی باشد تا در دور حذفی با آمادگی خوب برابر حرفات خود قرار بگیرد.

پیشکسوت والیبال کشورمان در خصوص دیدار ۲ تیم والیبال ایران و پاکستان که سرمربی ایرانی دارند عنوان کرد: تیم ملی والیبال پاکستان جزء تیم‌های خوب آسیا بوده است، اما به رغم سرمایه گذاری نکردن در والیبال در سالیان اخیر از والیبال روز دنیا عقب مانده است. تیم ملی والیبال چین هم همین شرایط را دارد، چینی که در یک دوره طلایی یکی از بهترین‌های آسیا بود، اما در حال حاضر حرفی برای گفتن ندارد. حضور محمدی راد بر روی نیمکت پاکستان برای ایران افتخار است و به او تبریک می‌گویم و قطعا با توجه به شناخت محمدی راد از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان کار را برای بازیکنان کمی دشوار کند، اما بازیکنان پاکستان در حد و اندازه‌های بازیکنان ایران والیبال بازی نمی‌کنند، اما رقابت دو سرمربی ایرانی برابر هم جذاب خواهد بود.

محمودی در پایان گفت: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران دست پر از مسابقات والیبال مردان آسیا بازگردند و موفقیت‌های دوباره تیم ملی را رقم بزنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار