استاندار زنجان:

واکسیناسیون کرونا در زنجان شتاب می‌گیرد

حقیقی گفت: با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در استان زنجان، روند تزریق واکسن به گروه‌های هدف با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان زنجان بابیان اینکه فرمانداران شهرستان ایجرود و سلطانیه باید میزان پوشش واکسیناسیون را اصلاح کنند، گفت: بر این مبنا واکسیناسیون فرهنگیان، نانوایان و خبرنگاران باقیمانده نیز باید به سرعت انجام شده و به اتمام برسد.

او به لزوم آغاز واکسیناسیون کارکنان دستگاه‌های ادارای استان زنجان تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های موجود برای انجام این کار استفاده شود، تا مشکلی به وجود نیاید.

استاندار زنجان با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر در حوزه کرونا، گفت: معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان و معاون سیاسی امنیتی استاندار، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان زنجان هستند.

او ادامه داد: ستاد تشکیل شده برای بازگشایی مدارس باید با جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهد تا با تمهیدات و زیرساخت‌های موجود مدارس بازگشایی شود.

حقیقی با تأکید براینکه مردم بدانند همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی اصل اساسی در پیشگیری از ابتلا به کووید - ۱۹ به است، افزود: در پیک پنجم کرونا با توجه به اقدامات پیشگیرانه و انجام واکسیناسیون، ابتلا و فوت نسبت به پیک گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

او با تأکید براینکه مصوبات قرارگاه عملیاتی کرونا باید به صورت جدی عملیاتی شود، گفت: زمینه واکسیناسیون واحد‌های تولیدی، بازار و اماکن نیز باید هرچه سریعتر فراهم شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.