اولین فراخوان مقالات برای چاپ در نشریه علمی دانشگاه یزد

رییس اداره نظارت بر چاپ و نشر دانشگاه یزد از اولین فراخوان مقالات برای چاپ در نشریه علمی تداوم و تغییر اجتماعی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس عسکری ندوشن، رییس اداره نظارت بر چاپ و نشر دانشگاه یزد، از اولین فراخوان مقالات برای چاپ در نشریه علمی تداوم و تغییر اجتماعی این دانشگاه خبر داد و گفت: به تازگی دو فصلنامه تداوم و تغییر اجتماعی از سوی دانشگاه یزد در حوزه علوم اجتماعی شروع به فعالیت کرده است.

او هدف از انتشار دو فصلنامه تداوم و تغییر اجتماعی را تحلیل و تبیین ابعاد متنوع دگرگونی‌های اجتماعی، پاسخ به نیاز‌های پژوهشی و سیاست‌گذاری، ﻓﺮﺍﻫﻢ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺯمینه بحث و ﺗﺒﺎﺩﻝﻧﻈﺮ در بین متخصصان، پژوهشگران، کارشناسان، دانشجویان و علاقه‌مندان و نهایتا کمک به توسعه نظریه‌ها و انعکاس دستاورد‌ها و تجربیات علمی و پژوهشی عنوان کرد.

عسکری ندوشن اضافه کرد: پژوهشگران می‌توانند با توجه به اهداف و خط مشی مجله، مقالات خود را به وبگاه نشریه به نشانی http://jscc.yazd.ac.ir/?lang=fa ارسال کنند.

او با اشاره به اینکه مقالات منتشر شده در دوفصلنامه تداوم و تغییر اجتماعی دارای دسترسی باز و رایگان است، گفت: صاحب امتیاز و ناشر این نشریه دانشگاه یزد بوده که به صورت دو فصلنامه در قالب اکترونیکی و به زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

عسکری ندوشن زمینه‌های مورد نظر برای انتشار مقالات در این نشریه را این چنین برشمرد: دستاورد‌ها و تجربیات علمی و پژوهشی در سطوح خرد و کلان تداوم و تغییر اجتماعی، تداوم و تغییر در ارزش‌ها، رفتار‌ها و روابط اجتماعی در میان افراد، لایه‌ها و گروه‌های مختلف اجتماعی، تحلیل روند‌های زمانی تغییر و تحول در فرآیند‌ها و شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و جمعیتی، شناخت، تحلیل و مدیریت ابعاد گوناگون تغییرات اجتماعی و پیامد‌های آن، پرداختن به مسایل و نابسامانی‌های اجتماعی برخاسته از تلافی نیرو‌های تداوم و تغییر اجتماعیشناسایی علل و زمینه‌های تغییرات ارزشی و رفتاری در حوامع معاصر و نیز نتایج و پیامد‌های آن.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.