عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین مطرح کرد؛

تداوم مبارزه تا بیرون راندن دشمن صهیونیستی از خاک فلسطین

عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین در مصاحبه‌ای بر لزوم ادامه مقاومت فلسطینیان در برابر اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونیوز، «جمیل مزهر» عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن تمجید از دلاورمردی شش اسیر فلسطینی در فرار از زندان فوق امنیتی «جلبوع» و با اشاره به بازداشت چهار اسیر از این شش اسیر و تسلیم شدن یک اسیر دیگر به صهیونیست‌ها به علت فشار‌های آنان به خانواده او گفت فلسطینیان به مبارزه با صهیونیست‌ها تا بیرون راندن آنان از سرزمین فلسطین ادامه خواهند داد.

جمیل مزهر گفت: تلاش‌های نیرو‌های اشغالگر اسرائیل برای شکنجه اسیران یک تلاش مأیوسانه و شکست خورده برای درهم شکستن اراده زکریا الزبیدی و محمود العارضه و دیگر اسیران فلسطینی است. این اقدامات خصمانه همچنین تلاش برای ضربه زدن به هیبت و پیروزی بزرگی است که این اسیران دلاور با پیروزی بر سازمان امنیتی صهیونیست‌ها کسب کرده‌اند.

وی افزود این اسیران، سمبل و نمادی هستند که در ذهن هر فلسطینی و هر عرب و هر فرد آزاده‌ای در جهان باقی خواهند ماند، زیرا بر مسئله فلسطین پیروز شدند و حق دارند آزادانه و با احترام زندگی کنند.

مزهر افزود پیروزی بزرگی که اسیران دلاور محمود العارضه یا زکریا الزبیدی یا سایر اسیران دلاور کسب کردند همواره با عظمت باقی خواهد ماند و ما می‌گوییم به همراه آنان به این مبارزه تا بیرون راندن دشمن صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار