مجرد: کره‌جنوبی را به‌ خوبی آنالیز کرده بودیم/ هدف ملی پوشان والیبال، قهرمانی آسیا است

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: کره‌جنوبی را به خوبی آنالیز کرده بودیم و با شکست این تیم به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علی‌اصغر مجرد، سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان بعد از پیروزی برابر کره‌جنوبی و حضور در جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. کره‌جنوبی را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم. در ست اول اشتباه داشتیم، اما در ادامه بازی را به نفع خودمان به اتمام رساندیم.

وی درباره بازی فردای تیم ملی ایران برابر چین‌تایپه افزود: چین تایپه تیمی است که بازیکنانش چند سالی در کنار هم بازی می‌کنند و به همین دلیل هماهنگی خوبی دارند، تلاش می‌کنیم در این مسابقه هم پیروز شویم.

مجرد تصریح کرد: بازی به بازی بهتر شدیم، سه مسابقه مرحله گروهی تا حدودی آسان بودند؛ اما تمام توان خود را به کار گرفتیم و به هیچ تیمی اجازه ندادیم حتی یک ست از ایران بگیرد.

بازیکن تیم ملی والیبال تاکید کرد: هدف ملی‌پوشان حضور در فینال و قهرمانی است. امروز ریکاوری می‌کنیم و برای مسابقه فردا آماده می‌شویم. می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار