ابراهیمی: دلال‌ها در فوتبال زیاد شده اند/ در بستان نزدیک بود اسیر شویم

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: کشورمان پر از استعداد است و مدیران ورزش باید به فکر جذب آن‌ها باشند.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات فوتبال دهه فجر اظهار کرد: من برای اولین بار مسابقات فوتبال دهه فجر را شکل دادم و تیم ملی فوتبال را با همه‌ ستاره هایش به زاهدان، چابهار، دزفول و خط مقدم بستان بردم و حتی نزدیک بود، اسیر نیز شویم. تیم ملی  با همه‌ی تیم های این شهر‌ها بازی کرد  و این کار را انجام دادیم تا همه متوجه شوند ما  به مسافرت‌های خارجی چشم نداریم. با این کار به دشمنانمان نیز اعلام کردیم اگر رزمندگان ما در حال نبرد هستند، ورزش کشور برقرار است. فقط ورزش می‌تواند پرچم کشورمان را بالا ببرد.

۱۵۲ نفر را به فوتبال کشور معرفی کرده ام

او ادامه داد: ورزش رکن اول کشور است و  من از مدیران ورزشی می‌خواهم به فکر پیدا کردن استعداد‌ها باشند. من استعداد یاب فوتبال بوده ام و ۱۵۲ نفر را تحویل فوتبال کشور داده ام. آخرین مورد مهدی طارمی است که در حال حاضر در تیم فوتبال پورتو بازی می‌کند. کشور  ما پر از استعداد‌های ورزشی است. وزیر ورزش و جوانان باید در زمینه ورزش اختیار تام داشته باشد.

او در خصوص خاطراتش از دوران جنگ تحمیلی گفت: در مسابقات فجر ما به دزفول رفتیم و متوجه شدیم که بستان آزاد شده است. به همراه تیم ملی راهی بستان شدیم و به یک جاده دو راهی رسیدیم که سمت چپ به مقر عراقی‌ها و سمت راست به مقر رزمندگان ایرانی منتهی می‌شد. اتوبوس ما اشتباهی از سمت چپ رفت و به جایی رسیدیم که عراقی‌ها را کنار رودخانه در حال لباس شستن دیدیم و یک آمبولانس به ما رسید. راننده به ما گفت که شما در حال رفتن به مقر عراقی‌ها هستید.

ابراهیمی در خصوص وارد نشدن مربیان جوان به چرخه فوتبال کشورمان اشاره کرد: دلال‌ها در فوتبال زیاد شده اند. من ۱۲ سال مربی تیم فوتبال و ۵ سال نیز مربی  پرسپولیس بوده ام. من در دورانی استعداد مهدی طارمی را کشف کردم و گفتم آینده بسیار خوبی در انتظار او است؛ اما یک هفته بعد سرمربی تیم جوانان نام او را خط زد. تیم پرسپولیس در طول ۴۳ سال گذشته ۲۳ مدیرعامل عوض کرده است. در حالی که تیم منچستر یونایتد در عرض ۶۰ سال فقط ۴ مدیرعامل داشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار