امام جمعه موقت گرگان:

مردم همانند دوران دفاع مقدس پشت حکومت اسلامی باشند

امام جمعه موقت گرگان گفت: دشمنان می‌خواهند با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها مردم را مایوس کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام قربانعلی برقرار امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان گفت: استکبار جهانی و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن‌ها می‌خواهند توانمندی ایران را کتمان و با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها مردم را مایوس کنند.

 

حجت الاسلام قربانعلی برقرار افزود: گرانی‌ها و سختی‌های اقتصادی در جامعه ایران قابل کتمان نیست، اما از سوی دیگر کشور ایران به یکی از توانمندترین کشور‌های منطقه تبدیل شده است.

 

امام جمعه موقت گرگان گفت: در حال حاضر در بخش بهداشت و درمان به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته ایم و در بخش نظامی به یک ابرقدرت تبدیل شده ایم و همه کشور‌ها از رویارویی با ایران هراس دارند.

 

برقرار بیان کرد: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا و کنترل و گرفتن پهپادی دیگر و حمله به پایگاه عین الاسد نمونه‌ای از اقتدار نظامی ایران است.

 

امام جمعه موقت گرگان اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند مردم از توانمندی‌های کشور غفلت کنند و فقط به چالش‌ها و تنگنا‌ها توجه داشته باشند؛ این روش، دسیسه دشمن است و آن‌ها تصمیم دارند در کشور فتنه ایجاد کنند و حمایت مردم از نظام را کاهش دهند.

 

حجت الاسلام قربانعلی برقرار ادامه داد: عده‌ای در داخل کشور نادانسته و یا از سر خیانت به مردم جفا می‌کنند، مردم باید همانند دوران دفاع مقدس پشت حکومت اسلامی باشند.

 

برقرار ادامه داد: همان طور که در دوران دفاع مقدس توانستیم کشور را در برابر ارتش صدام و ۸۴ کشور دیگر پیروز کنیم امروزه هم می‌توانیم بدون اتکا به شرق و غرب در این جنگ تحمیلی دشمن و ایجاد فتنه پیروز شویم.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار