واران: ملاقات با فرگوسن لحظه‌ خاصی برای من و خانواده‌ام بود

ستاره تیم فوتبال منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره شرایط خود در این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رافائل واران در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت در ارتباط با اولین ملاقات خود با سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد اظهار کرد: ملاقات با فرگوسن در سال ۲۰۱۱ برای من و خانواده‌ام لحظه خاصی بود. ملاقات فردی همچون او در ۱۸ سالگی فوق‌العاده است، اما همان طور که می‌دانید در نهایت این سرنوشت شما است که مسیرتان را مشخص می‌کند. من ۱۰ سال در رئال مادرید بازی کردم و حالا این جا هستم.

واران درباره صحبت‌های سولشر درباره خود گفت: می‌خواهم بهتر باشم و پیشرفت کنم. حضور در منچستریونایتد حالا برای من یک چالش جدید است. بازی در یک لیگ متفاوت و همه این‌ها برای من جدید هستند، اما تاکنون از هر روز حضورم در منچستریونایتد لذت برده‌ام.

مدافع فرانسوی شیاطین سرخ ادامه داد: بازگرداندن منچستریونایتد به بالاترین سطح چالش بزرگی است، اما هواداران ما قهرمانی و کسب دستاورد‌های بزرگ را می‌خواهند و همین انگیزه زیادی در من ایجاد می‌کند. تنها می‌خواهم به تیم کمک کنم و بهترین بازی‌ام را ارائه دهم. می‌خواهم پیشرفت کنم و این هدف و ذهنیتی است که دارم.

واران درباره حضور پل پوگبا در منچستریونایتد گفت: پوگبا درباره باشگاه منچستریونایتد با من صحبت کرد، این که چه جوی دارد و درباره انتظارات هم به من چیز‌هایی گفت. پل بازیکن بزرگی است که در کنارش انرژی خیلی خوب و مثبتی دارد. او رهبر گروه است و خیلی وقت است که او را می‌شناسم، به همین خاطر خوشحالم که حالا با او همبازی هستم.

واران در ارتباط با بازی در اولدترافورد گفت: جو ورزشگاه در بازی مقابل نیوکاسل خیلی خاص و شنیدن صدای تماشاگران در طول بازی لذت‌بخش بود. انرژی مثبت زیادی در ورزشگاه وجود داشت و بازیکنان هم آن را حس می‌کردند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار