استاندار زنجان:

بازگشایی دانشگاه‌ها منوط به برخورداری از شرایط لازم است

حقیقی گفت: دانشگاه‌های استان زنجان طبق برنامه‌ریزی و دستورالعمل های ابلاغی، در صورت مهیا بودن شرایط بازگشایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری زنجان، به روند نزولی پیک پنجم در زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان تنها استان در کشور بود که پیک پنجم آن نسبت به پیک چهارم کاهشی بوده است.

او به تزریق واکسن کرونا در استان زنجان  اشاره کرد و افزود: فرهنگیان زنجانی نیز باید نسبت به تزریق دُز دوم واکسن اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار زنجان بااشاره به اینکه حضور فرهنگیان در مدارس در گرو تزریق ۲ دُز واکسن کرونا است،گفت:  هیچ منعی در تزریق دُز دوم واکسن فرهنگیان وجود نداشته و بر این مبنا آموزش و پرورش استان زنجان اطلاع رسانی لازم را انجام داده است.

حقیقی ادامه داد: آموزش و پرورش استان زنجان،شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها بایستی جلساتی را به همین منظور تشکیل دهند تا موضوع مهم تزریق دُز دوم واکسن فرهنگیان این استان به دقت رصد شود.

او به واکسیناسیون کرونا در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر واکسیناسیون به صورت هوشمند انجام می‌شود و طبق برنامه، واکسیناسیون گروه‌های خاص استان زنجان نیز انجام شده است.

استاندار زنجان ادامه داد: برگزاری مراسم اربعین در استان زنجان طبق چارچوب قانون انجام خواهد شد و در این میان هیچ فردی حق ندارد خودسرانه نسبت به برگزاری تجمعات اقدام کند.

او به بازگشایی دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: شرط حضور دانشجویان غیربومی در دانشگاه‌های استان زنجان تزریق ۲دُز واکسن کرونا است.

استاندار زنجان بابیان اینکه دانشگاه‌های استان زنجان طبق برنامه‌ریزی های انجام شده و دستورالعمل های ابلاغی بازگشایی خواهند شد، گفت: بازگشایی دانشگاه ها منوط به تأیید معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.