انهدام باند سارقان احشام در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از انهدام باند ۶ نفره سرقت احشام و اعتراف آن‌ها به ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از روستا‌های حاشیه‌ای شهر‌های شمالی استان، توسط سرنشینان یک دستگاه پیکان وانت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و با جمع آوری سرنخ‌های موجود، سرانجام ۲ نفر از سارقان را شناسایی آن‌ها را طی یک عملیات ضربتی در یکی از روستا‌های شهرستان "زهک" دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: متهمان ۲۶ و ۲۱ ساله، که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، سرانجام در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۵ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های شمالی استان با همدستی ۴ نفر از دوستان خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی همدستان سارقان، طی چند عملیات مجزا و منسجم هر ۴ عضو دیگر این باند سرقت دستگیر وتعداد ۱۵ راس دام مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی به صاحبان احشام و دامداران توصیه کرد: ضمن نصب درب و حفاظ‌های استاندارد و ایمن برای محل‌های نگهداری احشام، در صورت مشاهده افراد و خودرو‌های مشکوک اطراف دامداری‌ها سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار