تبدیل شدن قبرستان خودرو‌ها به یک باغچه زیبا + فیلم

یک قبرستان خودرویی در بانکوک تبدیل به باغچه ای زیبا شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شیوع ویروس کرونا رانندگان تاکسی در بانکوک مجبور به توقف دائم در پارکینگ شدند. این رانندگان به شغل جدید روی سقف خودروی خود روی آورده و در حال حاضر خودروی خود را به باغ‌های کوچک سبزیجات و نیز حوضچه پرورش قورباغه تبدیل کرده‌اند تا از این طریق امرار معاش کنند.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عععععععع
۱۴:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
خداوکیلی ما تا اینا چقدر فاصله داریم کی می‌خوایم به اینا برسیم کاش به جای اینکار این ماشینای لوکسو هدیه می‌دادند به کشورهای جهان سوم که بسیاری از مردم آرزوی داشتن یه لگن داغون ایرانی را به گور نبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
ماشینا چه نو بودن ن!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۶ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
اولا خیلی کار مزخرف و غیر جالبی کردن اصلام زیبا سازی نشده در این قبرستان خودرویی ثانیا این خودروهای زیبا با این بدنه های سالم اگه توی ایران بودن می دونید چند به فروش می رفت این خودروها یعنی خودروهای اسقاطیشون و فرسودشون بود ؟!!! قبرستان خودروهای فرسوده را فقط باید در ایران دید که تا آخرین حد ممکن از خودروهاشون به علت فقر مالی کار میکشن تا حدی که تعمییر گاه های خودرو بگویند این خودروی شما یا بهتر بگیم گاری فرغون شما این لگن شما بدرد تعمییر نمی خورد نه بدنه دارد نه دیگر قابل تعمییر است و حیف پول که برای این خودر هزینه کنید حا آره اینجوریاست توی ایران .
-
ناشناس
۰۵:۲۰ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
تروخدا ببين چه ماشين هاي رو اسقاط كردن ما اينجا توخوابم نمي بينيمشون
آخرین اخبار