چوبینه خبر داد؛

اعزام تیم درمانی شرکت شهر سالم به عراق همزمان با ایام اربعین

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به اعزام تیم‌های بهداشت و درمان شهرداری تهران مطرح کرد؛ بیش از ۱۰ پزشک و پرستار به عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید چوبینه درباره اعزام تیم‌های پزشک درمانی شهرداری به مناسبت اربعین به عراق اظهار داشت: امسال به دلیل موضوع کرونا سهمیه اعزام به عراق محدود و مشابه سال‌های گذشته گسترده نیست.

وی افزود: حدود ۳۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران قرار است به زودی به کربلا و نجف اعزام شوند و بر همین اساس تیم‌های بهداشت و درمان جهت حمایت از حفظ سلامت این عزیزان همراه آن‌ها اعزام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: حدود ۱۰ پزشک و پرستار داوطلب در دو پایگاه نجف و کربلا و دو نفر هم از پزشکان و پرستاران به صورت ویژه برای عمود ۷۰۷ که در اختیار بسیج شهرداری تهران است در نظر گرفته شده‌اند و این افراد از روز ۳۰ شهریور به مدت ۱۰ روز در کربلا و نجف خواهند بود.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که آیا تیم‌های پزشکی و درمانی علاوه بر نیرو‌های خدمات شهرداری به سایر زائران حسینی نیز در ایام اربعین خدمات ارائه می‌دهند، گفت: بله، به طور کلی کادر پزشکی هر جا مراجعه باشد دریغ نخواهند کرد.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

برچسب ها: کربلا ، نجف ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار