خالقی:

بیش از ۱۳۲ هزار دوز واکسن در فسا تزریق شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با دریافت محموله‌های جدید واکسن کووید ۱۹، تا ۲۹ شهریورماه ۱۳۲ هزار و ۱۱ دوز واکسن به گروه‌های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اصغر خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تا ۲۹ شهریور تعداد ۹۳ هزار و ۹۰۱ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند که به ۳۸ هزار و ۱۱۰ نفر از آن‌ها دوز دوم نیز تزریق شده است.

او با بیان اینکه اولین واکسن در دسترس بهترین واکسن است، افزود: واکسیناسیون عمومی تاثیر زیادی در عدم ابتلا به بیماری شدید و کاهش مرگ و میر و بستری در بیمارستان دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون کرونا و همچنین برای دسترسی بیشتر و راحت‌تر و رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی، ۲۵ مرکز و پایگاه ثابت و ۲ اکیپ سیار برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در شهر، بخش‌های تابعه و روستا‌ها راه‌اندازی شده است.

خالقی عنوان کرد: واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه مقابله با همه گیری کووید ۱۹ است.

او بیان کرد: افراد واکسینه شده باید پروتکل‌های بهداشتی اعم از رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست‌ها، بازبودن پنجره‌ها و تهویه مناسب هوا را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.