پیام‌های دریافتی در سی و یکم شهریورماه؛

مشکلات زائران برای تهیه بلیط اربعین و گلایه دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۳۱ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

گلایه دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس

باسلام یک دانش آموز پایه دوازدهمی هستم که سال آینده کنکور درپیش دارم و در این شرایط کرونایی با این که زمزمه‌های بازگشایی مدارس شاهد محدودیت‌های استفاده از سالن مطالعات کتاب خانه‌ها و استفاده از کتاب‌های درسی کتابخانه‌ها هستیم و در صورتی که در کتابخانه‌ها به علت فضای زیاد و سیستم سرمایشی بسیار شرایط مناسبی به نسبت کلاس‌های درس دارد واقعا از بعضی تصمیم‌های دولت و آموزش وپرورش باید تعجب کرد مدارس بسیار فضای کوچک تری به نسبت کتاب خانه‌ها دارند اگر مدارس را باز می‌کنید زود‌تر از آن باید کتاب خانه‌ها را باز کرد و به فعالیت آن‌ها ادامه بخشید ممنون می‌شوم نظر بنده را در رسانه‌ها یتان انتشار دهید.


مشکل دانشجویان دانشگاه آزاد برای خدمت سربازی
سلام الان حدود یک ماه است که سیستم دانشگاه آزاد را بسته و تمام آقایان و همچنین برادر من برای خدمت سربازی به مشکل خوردند هر یک را تأخیر سه ماه اضافه خدمت داده خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


مشکل ثبت نام وام ودیعه مسکن
سلام. هرکاری می کنم نمی توانم برای دریافت وام ودیعه مسکن بانک و شعبه انتخاب کنم. چکار کنم؟


گران شدن دارو
سلام لطفا در مورد گران شدن دارو در بازار گزارشی تهیه کنید. این شربتی که دکتر برای ما نوشته در بازار آزاد بسیار گران است. لطفا پیگیری کنید.


اختلال در خطوط ایرانسل
سلام، من از بسته‌های ۶ تا ۱۲ ظهر ایرانسل استفاده می‌کنم. تا دیروز که ساعت‌ها ساعت را عقب نکشیده بودند ساعت ۱۲ کار می‌کرد، ولی از امروز از ۱۱ به بعد خیلی ضعیف و غیر قابل استفاده می‌شود.


بورس ایران
لطفا گزارش در مورد بورس گزارشی تهیه کنید.


مشکلات زائران برای تهیه بلیط اربعین
ما به سامانه نجاح اعتماد کردیم و تا حالا نفری بیش ازیک میلیون هزینه کردیم ویزا گرفتیم آزمایش دادیم، اما بلیط هواپیما نیست، هیچ راهی برای رفتن نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سلام باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
باسلام و تشکر از باشگاه خبرنگاران لطفا نتیجه پیام مخاطبان هم درسایت درج شود.
آخرین اخبار