اقدام عجیب رونالد کومان در کنفرانس خبری پیش از بازی با کادیس

سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا که این روز‌ها تحت انتقادات فراوان قرار دارد، در کنفرانس خبری پیش از بازی با کادیس دست به اقدام عجیبی زد.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا که طی هفته‌های اخیر به دلیل کسب نتایج ضعیف به شدت تحت فشار و انتقاد قرار گرفته است، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (پنجشنبه) مقابل کادیس از پاسخ به سئوالات خبرنگاران طفره رفت و فقط به قرائت بیانیه‌ای درباره وضعیت اخیر تیمش اکتفا کرد.

پیش از این، آبی اناری‌ها در خانه خود مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان ۳- صفر شکست خوردند و در بازی با گرانادا در لالیگا نیز در آخرین دقایق گل تساوی را زدند و از شکست نجات پیدا کردند.

کومان که حتی خبر‌هایی درباره اخراجش به گوش می‌رسد در این بیانیه گفت:" تیم در حال سازماندهی مجدد با من است. وضعیت مالی باشگاه نشان می‌دهد که ما باید بدون سرمایه گذاری زیاد تیم را تقویت کنیم. فوتبال زمان می‌برد، بازیکنان جوان می‌توانند در چند سال آینده ستاره شوند و این بسیار خوب است که بازیکنان جوان ما  همان فرصت‌هایی را دارند که بازیکنان سابق ما ژاوی و اینیستا داشتند. باید صبور باشید. نمی‌توانید در لیگ قهرمانان انتظار معجزه داشته باشید و شکست مقابل بایرن را باید از این زاویه دید. این اولین بار نیست که این اتفاق برای بارسا می‌افتد. ما هم در گفتار و هم در رفتار به حمایت نیاز داریم.

کومان پس از خواندن این بیانیه جلسه را ترک کرد و حاضر نشد به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

بارسلونا در حال حاضر با ۴ بازی در رتبه هشتم لالیگا قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار