بازدید وزیر نیرو از تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی

وزیر نیرو از تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، وزیر نیرو به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام و جمعی از مسئولان استانی از تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی بازدید نمود.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در راستای تامین آب شرب سالم و باکیفیت، قول مساعدت و همکاری در خصوص اجرای طرح‌های آبرسانی را داد.

او ادامه داد: مردم شهرستان ملکشاهی گلایه‌های به حقی در حوزه آب دارند و علت اصلی آن نیز زمان بر شدن پروژه انتقال آب از سد ایلام به این شهرستان است و امیدواریم با بهره برداری از آن، هرچه سریعتر شاهد رفع مشکلات مردم ملکشاهی در زمینه آب باشیم.

وزیر نیرو یکی از مهمترین برنامه‌های محوری دولت سیزدهم در بخش آب را آبرسانی به روستا‌ها و مناطق محروم اعلام کرد و افزود: برنامه ریزی کرده ایم که پوشش آب روستایی را از ۷۵ به ۹۰ درصد برسانیم یعنی حدود ۸ هزار روستا را در طول ۴ سال باید آبرسانی کنیم.

تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت آب شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا را ارائه نمود.

او بیان کرد: طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی و اجرای پروژه تصفیه خانه آب تحول بزرگی در تامین آب شهر ملکشاهی ایجاد می‌کند و با بهره برداری از این پروژه دیگر مشکلی در خصوص تامین آب این شهر و روستا‌های اطراف وجود نخواهد داشت.

او در ادامه با اشاره به محدودیت‌های تامین منابع مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به موقع اعتبارات شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.