تلاش های ملی برای کنترل آتش در جهان نما / حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گلستان

گسترش آتش در منطقه حفاظت شده جهان نما رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را به گلستان کشاند .

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، وزش شدید باد و صعب العبور بودن منطقه ، آتش در منطقه درازنو را از کنترل خارج کرده است  به همین منظور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به گلستان آمد.

 

جلسه مدیریت بحران گلستان  با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در استانداری گلستان برگزار شد. در این جلسه وضعیت آتش سوزی در منطقه و امکانات مورد نیاز از جمله افزایش بالگردهای آب پاش  بررسی شد .

 

آتش در منطقه دراز نو و یانه سر کردکوی از ظهر دیروز پنج شنبه  اول مهر آغاز شد . با تلاش نیروهای مردمی و امدادی و نظامی آتش منطقه یانه سر خاموش شد اما در منطقه درازنو باد شدید  وسعت آتش را بیشتر و مهار آتش  را سخت کرده است و نیرو‌های امدادی در حال خاموش کردن حدود ۱۵۰ هکتار از جنگل‌های منطقه زرشک چال درازنو هستند.

 

بر اساس اعلام اداره کل منابع طبیعی گلستان  حدود۵۰ نفر از نیرو‌های اطفای آتش  امشب در منطقه مستقر هستند و فردا نیروهای تازه نفس به این افراد اضافه می شوند .

 

نیرو‌های منابع طبیعی ومحیط زیست با کمک نیرو‌های آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج مردمی همچنان در حال اطفاء آتش هستند.

 

انتهای پیام / فا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار