پلمب دفتر خدمات مسافرتی فروش بلیت غیر مجاز اربعین در قم

یک دفتر خدمات مسافرتی در قم که بدون مجوز اقدام به فروش بلیت پرواز‌های عتبات عالیات می‌کرد، پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نیرومند ،معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان قم با بیان این که در پی اخبار رسیده مبنی بر این که مسافران عتبات عالیات پس از خرید بلیت در فرودگاه امام معطل و سرگردان شده اند، گفت: این موضوع در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی دادستان دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی متخلف شناسایی وشد ومدیر آن دستگیر شد.

او افزود: پس از گزارش معطلی مسافران در فرودگاه و انجام تحقیقات اولیه دفتر متخلف شناسایی و مشخص شد بدون مجوز بند الف سازمان هواپیمایی، فاقد مجوز فروش بلیت هواپیما است  و به صورت واسطه‌ای اقدام به فروش ۳۰۰ قطعه بلیت کرده که مشکلاتی را برای زائران عتبات عالیات به وجود آورده است.

او  با اشاره به این که تعدادی از زوار با پرواز جایگزین عازم عتبات عالیات شدند ،افزود: همچنین با پیگیری‌های انجام شده وجوه تعدادی از مسافران نیز مسترد شد و این دفتر تا صدور حکم نهایی پلمب می‌شود.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان قم گفت: از هموطنانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند می‌خواهیم که بلیت هواپیما را از دفاتر معتبر و مجاز تهیه کنند و از خرید بلیت به صورت واسطه‌ای خودداری کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار