امکان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش‌رو وجود دارد؟

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش‌رو را تشریح کرد.

کریم سلیمانی رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس به صورت حضوری تنها در صورتی مسیر می‌شود که تمام دانش آموزان در مقابل کرونا ویروس واکسینه شوند و در صورت بازگشایی این شهرستان از لحاظ امکانات و زیرساخت‌های لازم آمادگی کافی را برای آموزش حضوری در وضعیت مقابله با کرونا را دارد.

سلیمانی افزود: به همت اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان که از پایه دوازدهم شروع و مرحله به مرحله سایر مقاطع تحصیلی در حال انجام بوده و امیدوارم در ماه‌های آینده بازگشایی کامل مدارس را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: معلمان اداره در سال گذشته نیز از طریق شبکه شاد حداکثر تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان انجام داده و امسال نیز تجریه بیشتری را در این زمینه دارند.

تحصیل حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی پیش‌رو دغدغه این روز‌های والدین باتوجه به شیوع گسترده کرونا ویروس است که آموزش و پرورش برای رفع این نگرانی‌ها، باید تدوین الگوی آموزشی متناسب با شرایط روز جامعه و همچنین اقناع سازی والدین با رفع مشکلات زیرساختی در مدارس را در دستور کار قرار دهد.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

این شهرستان با ۲۴۰ هزار جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم اکنون در شرایط قرمز مقابله با کرونا قرار دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.