در جلسه امروز شورای شهر صورت گرفت؛

برگشت طرح «الزام شهرداری به اصلاح فرآیند‌ها و سامانه شهرسازی» به کمیسیون مربوطه

در جلسه شورای شهر تهران، طرح «الزام شهرداری به اصلاح فرآیند‌ها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی» به کمیسیون برگشت خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در خصوص طرح «الزام شهرداری به اصلاح فرآیند‌ها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی» گفت: هفته گذشته جلساتی را در این مورد برگزار کردیم و موضوعاتی مطرح شد؛ ماده یکم آن همان بحث ماندگاری پرونده‌ها در کارتابل بود که باید ساماندهی شود و پرونده‌ای عودت داده نشود،  ماده دوم هم که نزدیک یکسال است مورد بررسی قرار گرفته، این است که از چه طریقی زمان صدور پروانه کاهش پیدا کند. تا ٢ ما دیگر انشاء الله نتیجه آماده می شود.

وی ادامه داد: شهرداری ملزم است برنامه‌ای را ارائه دهد که با اجرای آن، مدت زمان صدور پروانه به حداقل زمان ممکن کاهش یابد. امروز آماده بحث بودیم  اما معاونت شهرسازی پیشنهاداتی ارائه داده اند که بسیار زیاد است و خودِ من هم پیشنهاد اصلاحی دارم.

رییس شورای شهر تهران گفت: به دلیل کار صحیح‌تر، اگر دوستان موافق باشند این کار را به هفته بعد موکول می کنیم زیرا ممکن است بیش از یک ساعت هم بحث کنیم و  به نتیجه نرسیم، بنابراین امری زمان بر است.

در ادامه احمد صادقی عضوٍ شورای شهر تهران تاکید کرد: در جلسه قبل، قرار بود از کمیسیون‌های دیگر هم دعوت شود که این اتفاق نیفتاد، من خواهشم این است که کمیسیون‌ها نظرات خودِ را اعلام کنند.

در پایان، طرح «الزام شهرداری به اصلاح فرآیند‌ها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی»  به کمیسیون برگشت خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار