تولیت آستان قدس رضوی:

دست مافیای دارو را قطع کنید

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مانند برخی حوزه‌ها در حوزه بهداشت، درمان و دارو نیز برخی گروه‌های مافیایی وجود دارد لازم است برخورد جدی با آن‌ها صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت کاهش دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: باید دغدغه مردم در حوزه سلامت به حداقل برسد.

او همچنین با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به این حوزه افزود: طبق فرمایشات عالمانه ایشان، خود بیماری، یک غصه و مشکل برای مردم است، بنابراین نباید اجازه بدهیم تهیه دارو و تامین هزینه آن، غصه دیگری برای خانواده‌ها باشد، که انشالله امیدواریم با تلاش‌های شما و دولت جدید، این دغدغه به حداقل برسد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: همانند برخی حوزه‌ها، در حوزه بهداشت، درمان و دارو نیز برخی گروه‌های مافیایی وجود دارد که غصه مردم را دو چندان می‌کنند و لازم است برخورد جدی با آن‌ها صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام و المسلمین مروی بیان کرد: وزارت بهداشت هم از فعالیت این گروه‌های مافیایی آسیب می‌بیند و راهکار حل این مشکل این است که قاطعانه، با تدبیر و شجاعت دست این مافیا را قطع کنید تا تامین سلامت و بهداشت مردم در یک مسیر صحیح قرار بگیرد.

دغدغه آستان قدس درباره مشکلات مردم

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به نگاه و راهبرد آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره و بیان کرد: مسئولیت اصلی تامین نیاز‌های حوزه بهداشت و سلامت در کشور، استان خراسان رضوی و شهر مشهد بر عهده دولت و وزارت بهداشت است، اما ما نیز در آستان قدس رضوی نمی‌توانیم نسبت به مشکلات مردم در شرایطی مانند موج پنجم کرونا، بی‌تفاوت باشیم.

او تصریح کرد: در مقابله با موج پنجم کرونا، هر آنچه ما در آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان پای کار آوردیم، وظیفه‌ای بوده که به انجامش باور داشتیم و در حد امکانات و مقدوراتمان، در خدمت بیماران و کادر درمان بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی بیان کرد: در سطح استان نیز تاکنون هماهنگی بسیار خوبی بین آستان قدس رضوی و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته و آنچه در مقابله با موج پنجم کرونا در مشهد اتفاق افتاد، ثمره هماهنگی، همدلی و همکاری با نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مجموعه‌ها بوده است.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.