حبیبا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پذیرش نودانشجویان در خوابگاه‌ها ممنوع شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: به هیچ عنوان دانشجویان جدید الورود در هیچ مقطع تحصیلی در خوابگاه‌ها پذیرش نخواهیم کرد.

سعیدحبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار کنونی استقرار دانشجویان در خوابگاه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای فرایند پایان نامه نویسی و دروس عملی در خوابگاه‌های دانشگاه تهران مستقر هستند.

او افزود: هیچ دانشجوی کارشناسی در خوابگاه‌ها مستقر نیست و حتی بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پایان نامه نه همه آن‌ها ساکن خوابگاه‌های دانشگاه تهران هستند.

حبیبا تصریح کرد: تنها دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد و دکتری که پایان نامه، رساله، کار آزمایشگاهی، میدانی و ... دارند باید در دانشگاه‌ها مستقر شوند و مابقی به صورت مجازی آموزش خواهند دید.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تهران به هیچ عنوان دانشجوی جدید الورود در خوابگاه برای ۳ مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی پذیرش نمی‌کند و نه تنها دانشجویان ترم آخر تحصیلات تکمیلی می‌توانند به خوابگاه‌ها وارد شوند؛ چرا که آن‌ها باید حتما ۳ ترم بخوانند و سپس برای پروپوزال وارد دانشگاه شوند.

حبیبا درباره پیش بینی‌های ترم آتی برای حضوری شدن کلاس‌ها گفت: حضوری شدن کلاس‌ها بستگی به دستورالعمل‌های بهداشتی و شرایط ویروس کرونا در کشور دارد و در این زمینه تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان و استادان و عموم مردم در حال انجام است؛ بنابراین ما هم مشتاقانه امیدوار به حضوری شدن آموزش‌ها و دانشگاه‌ها در ترم آتی هستیم و امیدواریم که با این روند فضای فعال تری را در دانشگاه شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.