نتایج مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیای میانه

دوندگان نوجوان و جوان کشورمان در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیای میانه مدال‌های رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیای میانه، تیم ملی کشورمان با دو پرتابگر شایسته در پرتاب وزنه جوانان به میدان مسابقه رفت. در رقابتی تنگاتنگ با دیگر رقبا، قشقایی و ماماقانی با نمایش قدرت خود سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی نخستین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیای میانه را در حضور جمعی از تماشاگران ورزشگاه پاختاکور تاشکند ازبکستان از آن خود کردند.

در این مسابقه، ارسلان قشقایی با پرتابی به طول ۱۸.۴۳ متر به عنوان نخست دست یافت و امیرحسین ماماقانی دیگر پرتابگر لایق تیم ملی کشورمان نیز با رکورد ۱۷.۷۵ متر به عنوان دومی رسید.

فرشاد اچیلوف ورزشکار ازبکستانی نیز با رکورد ۱۶.۲۸ متر در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین امیرفرزام صفری و امیرحسین پاپی ۲ نماینده تیم ملی کشورمان نمایشی دیدنی از یک رقابت جذاب و یک رفاقت پایدار را در انظار عموم تماشاگران و حاضران ورزشگاه پاختاکور شهر ازبکستان را برپا کردند.

امیرفرزام صفری با زمان ۴:۰۱.۱۵ دقیقه قهرمان شد و امیرحسین پاپی نیز با رکورد ۴:۰۱.۹۱ دقیقه به مقام نایب قهرمانی رسید.

کاپاسین خدایوروف از ازبکستان نیز به زمان ۴:۰۷.۹۳ دقیقه به مقام سومی دست یافت.

علاوه بر این، حسین بیزار ورزشکار شایسته ماده پرش طول کشورمان با پرشی به طول ۶.۹۴ متر و با اختلاف اندکی با نفر اول به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات رسید.

در این مسابقه الکسی رحمانوف ورزشکار قزاقستانی با رکورد ۶.۹۹ متر به عنوان قهرمانی دست یافت و امید مومینوف ورزشکار ازبکستانی نیز با رکورد ۶.۹۱ متر سوم شد.

نسا مرادی نماینده شایسته پرش طول نوجوانان دختر کشورمان ضمن آسیب دیدگی در پرش پنجم خود با ثبت رکورد ۵.۴۷ متر به عنوان ششمی دست یافت.

 بنیامین یوسفی و امیررضا معین پور ۲ نماینده تیم ملی ایران  که با شایستگی به دور نهایی راه یافتند. در این رقابت و در مرحله نهایی مسابقه جذابی که با نمایش اقتدار و سرعت از یوسفی، معین پور و دونده ازبکستانی خلق شد، بنیامین یوسفی دونده شیرازی کشورمان با ثبت زمان ۱۰.۴۷ ثانیه ضمن برجای گذاشتن نمایشی دیدنی از رقابت خود در حضور تماشاگران حاضر در استادیوم پاختاکور شهر تاشکند ازبکستان با اقتدار به عنوان قهرمانی رسید.

در همین رقابت، اسکار کوچ مرادوف ازبکستانی با زمان ۱۰.۹۶ ثانیه پس از غزال تیزپای شیرازی کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت.

امیررضا معین پور نیز با شایستگی ضمن تلاش برای ثبت رکوردی بهتر، با زمان ۱۱.۰۶ ثانیه عنوان سومی را از آن خود کرد.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار