جوانان سرمایه‌های اصلی کشور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم قدر دانستن دوران جوانی تأکید کرد و گفت : جوانان جزء سرمایه‌های اصلی کشور هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : هرچند منابع زیرزمینی سرمایه‌های ما هستند، اما تربیت مدیران شایسته بهترین سرمایه و سرمایه اصلی می‌باشند.

او گفت : یکی از بند‌های مهم بیانیه گام دوم، معنویت انسان است، زیرا باید متخصص مؤمن تربیت کنیم، یعنی در کنار معنویت، تحصیل، تخصص، کارایی و مدیریت هم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گاهی ساعت‌ها در دانشگاه حضور می‌یافت و با جوانان سخن می‌گفتند، زیرا جوانان سرمایه آینده کشور است.

آیت الله علما افزود: امام راحل تربیت شده سر سفره اسلام بود، کسی که توازن دنیا را به ریخت و قدرت سومی به نام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: باید بدانیم قدرت عظیم جمهوری اسلامی از اسلام است و قدرت ایران در واقع قدرت اسلام است، لذا اگر متناسب با دستورات اسلام رشد کنیم و تربیت شویم بزرگترین سرمایه را دارا می‌باشیم و می‌توانیم دنیا را مدیریت کنیم، زیرا اسلام برای تمام انسان‌ها و اندیشه‌ها برنامه و منطق دارد.

او گفت: شما جوانان باید در کنار تحصیل، برنامه داشته باشید تا با اندیشه باز بتوانید آینده را هم برای خود و هم برای جامعه بسازید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.